Husk årsmøte 22. mars

Styret kaller inn til årsmøte i klubben onsdag 22. mars kl 18.00 på Forstmann. Saker som et medlem ønsker skal bli behandlet på årsmøtet må sendes styret senest onsdag 8. mars  til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Fullstendig saksliste og årsmøtepapirer er nå vedlagt på hjemmesiden neders i denne saken.

Eventuelt kan man ta kontakt på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. for å få tilsendt saksliste  og dokumenter.

For å ha stemmerett på årsmøtet må man ha fylt  15 år, vært medlem av idrettslaget i minst en måned  og ha betalt kontingenten. Medlemmer under 15 år har møterett og forslagsrett.

Det blir enkel beverting,

Velkommen til årsmøtet.

Her er sakspairene til årsmøtet, se vedlagte filer nederst:

12-Årsberetning og årsregnskap 2022_Elverum Golkflubb_SIGNERT[212][809].pdf