Klubbmesterskap med flotte prestasjoner

Mange flotte og spennende dueller i strålende vær  under årets klubbmesterskap, siste helga i august. Her er noen av de beste samlet etter premieutdeling: Anders Berggren, vinner av juinor herreklassen, Erik Nygård, vinner av herrer senior, Simen Falk Larsen, vinner av herreklassen og Frode Brun, vinner av match herrer. Foran fra venstre Eva Neskvern, vinner av damer senior, Nathalie Brun, vinner av junior dameklassen og Marianne Ullriksen, nummer to i dameklassen. Her vant Veslemøy Heramb.

Spesielt i herreklassen ble det en tett og spennende duell som ikke ble avgjort før på siste hull. Etter lørdagens to runder ledet Frode Brun med tre slag på Simen Falk Larsen, men da de to skulle slå ut på hull 18 søndag lå de helt likt. Da viste Simen klasse og på banens vanskeligste hull traff han greenen på to slag. To putter og det endte med en flott birdie. Frode fikk til slutt ett slag over par og endte to slag bak.

Vinneren av match damer ble Ida Furuheim, men pokalen hennes fikk mamma Gunn ta i mot. Ida er alt på plass igjen i USA hvor det blir både mer golf og studier.

I alt 45 deltok i de ulike klassene. Vi vil tro de aller fleste fikk ei fin golfhelg.