De jobber med minigolfbane

Administrasjonen (Frode og Sivert) jobber nå med å undersøke mulighetene for å lage en minigolfbane i Elverum Golfklubb. Et fint sted for en 9 hulls minigolfbane kan være haugen mellom parkeringsplassen og chipping-greenen øst for klubbhuset.

De to skal jobbe videre utover høsten og vinteren med prosjektering og har som håp å kunne presentere noe mer konkret til årsmøtet i mars. Flere golfbaner i Norge har minigolfbaner knyttet til sine anlegg. I tilknytning til planleggingen er det opprettet en spleis på facebook som vil komme godt med under prosjektering - den har denne adressen:

Spleisen betyr ikke at det er vedtatt noen bygging av en minigolfbane men at det samles inn penger  for å finne ut kostnader, beliggenhet, tidsplan, muligheter for profilering og jakt på sponsorer.

Slik kan en framtidig minigolfbane se ut.

I informasjon som gikk ut på facebooksiden til klubben og som epost til medlemmene begrunner Frode og Sivert hvorfor det nå jobbes med planer om en minigolfbane:

Vi har stor tro på at en minigolfbane vil være et meget bra tilskudd til de aktivitetene vi allerede har på klubben. Et slikt anlegg vil også kunne hjelpe oss å få besøk av grupper og arrangement som ikke naturligvis har oss som førstevalg.

Vi snakker også om barnebursdager, utdrikningslag, jubileer, kick-off etc.