Travel turneringshelg

Ei travel turneringshelg innledet august. I alt deltok 115 spillere i Riis Open på lørdag og Scandic Elgstua og Central Open på søndag. Spillerene fordelte seg jevnt på de to turneringene. Fint spillevær på en bane som nå grønnes igjen takket være godt stell og litt hjelp fra oven. Her er en gjeng som deltok på Scandic søndag, fra venstre Solrunn Nordlien, John Tømte, Randi Arnkværn, Thomas Nabseth og Håvard Øverbekk.

Populære Scandic

John Tømte har som en av klubbens største sponsorer vært en viktig støttespiller for turneringer i klubben siden slutten på 90-tallet. I flere år har dette vært sesongens store sammenlagt-turnering. Scandic navnet har vært med de siste fem åra. John syntes det er flott å kunne bidra på denne måten og håper at så mange som mulig stiller opp i finalerunden 15 september. Da teller scoren dobbelt. Ellers tar du med deg det beste resultatet fra de to turneringene som har vært arrangert i sommer.

Riis Open 2018

Riis Glass som også er en god klubbsponsorer åpnet opp sin scramble-turnering lørdag også for klubbens medlemmer. I tillegg til firmaets ansatte og gjester. Her er en glad gjeng etter gjennomført runde: Fredrik Amundsen, Rune Wassum, Anne Risberg Nygård, Anne Britt Nygård, Odd Nygård, Harry Nygård og Sivert Skotvold.

For ordens skyld: Frode Brun og datter Nathalie vant lørdagens scarmble-turnering med god margin. Klassevinnerene i Scandic Open var Thomas Nabseth med 74 slag (klasse A), Stein Hauge 42 poeng (klasse B) og David Neskvern 44 poeng (klasse C). Gratulerer!