Årsmøte 2018

Veldig hyggelig at så mange møtte frem, og også veldig hyggelig å kunne ønske velkommen i lokalene til Forstmann som er ny hullsponsor av året.

De tradisjonelle årsmøtesakene ble stort sett banket igjennom uten innsigelser, og det var gode og gjennomarbeidede saker og forslag til diskusjon. Det ligger store planer for 2018, og medlemmene kan bl.a. se frem til nyoppussede lokaler, bedre treningsmuligheter, ny hjemmeside og nye tee-skilt i løpet av året. Styret la oss frem ny virksomhetsplan, en trygg økonomi og en solid og godt forankret framdriftsplan.

Trond og Frode informerte kort om samarbeidet mellom NGF og Elverum Golfklubb om ansettelse av ny sportslig leder, og golfstudentene fra Høgskolen Innlandet fortalte litt om årets treningsplaner.

Forventning og god stemning preget årets årsmøte, - og vi gleder oss alle til sesongstart.

Hovedmålet for både NGF og oss: «Flere og bedre golfspillere i sunne klubber!»

Golftrenerstudentene presenterer golfskolen 2018

Dokumenter årsmøte 2018

Saksliste årsmøte 2018

Årsberetning 2017