Medlemsinfo

Hei kjære medlem!

Det har vært god aktivitet på Elverum golfklubb i sommer. Sjelden har vi sett så mange bookinger gjennom sommeren. Veldig morsomt at dere benytter banen og oppfordrer til videre bruk! Vi ønsker å bemerke at dere som har spilt i år har vært flinke til å legge tilbake torv og reparer nedslagsmerker, fortsett med det!

Juniorcamp

Lars Herman Ørbeck og Stine Wasenius Dahl arrangerer juniorcamp 5-7.august - 9-14 hver dag!

Her blir det BARE GØY! Her blir det blant annet mulighet for oppkjøring til golfbillappen og masse golf!

Pris: 750kr per deltaker. 1000kr for søskenpar. Inkludert i prisen er det med lunsj og frukt gjennom dagen.

Påmelding på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller lDenne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

6 plasser igjen!

Klubbmesterskap

Klubbmesterskap blir gjennomført 8. og 9.august (lørdag og søndag) i år!

Det gjennomføres i seks ulike klasser hvor man kan delta i flere samtidig. Oppfordrer så mange som mulig å delta her, uansett nivå :)

• Herre - spilles 36 hull lørdag og 18 hull søndag. Spilles fra tee 58
  • Dame - spilles 18 hull lørdag og 18 hull søndag. Spilles fra tee 58
  • Senior herre - spilles 18 hull lørdag og 18 hull søndag. Spilles fra tee 58.
  • Senior dame - spilles 18 hull lørdag og 18 hull søndag. Spilles fra tee 50.
  • Junior jenter - spilles 18 hull lørdag og 18 hull søndag. Spilles fra tee 50.
  • Junior gutter - spilles 18 hull lørdag og 18 hull søndag. Spilles fra tee 50.

*Det må minimum være tre deltakere for at det skal kåres en klubbmester.

Stand-up!

Henning Myrer kjører stand-up show på klubbhuset vårt fredag 31. juli kl 19:00.
Max 50 plasser så her er det bare å sikre seg sin plass.
Billetter kan kjøpes i shoppen og på Tikko.no
Her er det bare å kjenne sin besøkelsestid!

Utvikling av anlegget

Vi er i dialog med de som skal bygge minigolfbane og hvis alt går etter planene har vi den ferdigbygd i løpet av sesongen.

Vi jobber også med å gjøre treningsområdet mer attraktivt, både på chip/putt og driving range. Første steg er å opprette er greenbunker ved chippinggreenen.

Hvis noen har gode forslag til hva som mangler/bør oppgraderes så tar vi imot med takk på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller kom innom shoppen:)