Stor interesse rundt golf og medlemstreninger.

Interessen rundt golf er større enn på mange år og medlemstreninger lusker rundt hjørnet!

Rekruttering

Sesongen 2020 har nå kommet i gang og banen begynner å ta form. Til tross for usikkerhet rundt spill og drift på grunn av korona ser vi nå at interessen for golf er større enn på veldig lenge! Det er derfor viktig som klubb at vi nå benytter muligheten til å øke antall medlemskap til klubben gjennom å rekruttere nye spillere gjennom Veien til golfkurs og ikke minst tidligere medlemmer. Stort sett alle som starter med golf har bekjentskaper innad i klubben, noe som er helt naturlig. Dette viser at dere som er medlemmer er vår viktigste rekrutteringskilde og vi vil oppfordre til å bruke denne sesongen til å få med kona, mannen eller en bekjent som dere har prøvd å fått med i mange år, uten hell!

Kurs 3: fire plasser ledig!

6.juni 0900-1400

7.juni 0900-1400

Kurs 4: 12 plasser ledig!

20.juni 0900-1400

21.juni 0900-1400

Lojale medlemmer

Det er skummelt å bare ha fokus på nye medlemmer. Det er viktig å poengtere at det er dere som er kjernen i klubben og som holder hjulene i gang. Derfor har vi valgt å differensiere prisene på div tjenester vi tilbyr.

• Medlemmer har mulighet til å kjøpe solokort hvor prisen er kr 20 pr bøtte + bonus bøtter. Gjestespillere må bruke visakort til kr 25 per bøtte.
  • Bilutleie medlemmer kr 250. Bilutleie gjester kr 300.
  • Protimer medlemmer kr 350. Protimer gjester kr 400.
  • Gruppetimer er også inkludert i medlemskapet i 2020.

Hvis du har noen tanker om hva som kan øke verdien på ditt medlemsskap så er vi interessert i å høre det :)

Faste medlemstreninger

Vi starter opp medlemstreninger neste uke (uke 24).

Hva kan du forvente på gruppetrening?

Som i alle andre idretter trenger vi å trene for å bli bedre, og golf er ikke et unntak. For å bli bedre må man ikke nødvendigvis jobbe med å endre teknikk. Vi ønsker å vise at trening kan være morsomt og ikke minst sosialt! Gruppeøktene kommer i all hovedsak til å være øvelsesbaserte hvor du gjennom mestring, samarbeid og uhøytidelig konkurranse får trent på de ulike slagene du bruker på banen.

Møt opp til de treningene som passer deg og opplev hvor gøy det er å trene med andre :)

Bryt 80: En treningsgruppe for medlemmer mellom 0-15 i handicap.

Bryt 90: En treningsgruppe for medlemmer mellom 16-25 i handicap.

Bryt 100: En treningsgruppe for medlemmer mellom 26-36 i handicap.

Klubbspilleren: En treningsgruppe for medlemmer mellom 37-45. Passer også veldig godt for de som nylig har tatt veien til golfkurs.

Juniortrening: For juniorer mellom 6-19 år (vi jobber mot å dele inn den gruppen for å minske aldersspriket).

Damegruppa: En treningsgruppe for klubbens kvinnelig medlemmer.

GGG-NYE: En treningsgruppe for de med helseproblemer som kan kreve litt ekstra tilpasning. Trykk her for mer info: https://www.golfforbundet.no/klubb/aktivitet/golf-gronn-glede/

Elitetrening: En treningsgruppe for klubbens beste spillere som er aktuelle for å spille lagnm dame, herre og senior.

Bilde fra GGG-nye 02.juni. 20 blide og ikke minst ivrige golfere lærer om putting!