Husk medlemsmøtet 31. oktober

Elverum Golfklubb har medlemsmøte torsdag 31. oktober. Her er styrets innkalling:

Styret ønsker velkommen til medlemsmøte i golfklubben 31.10 kl. 18.00. På møtet ønsker vi å orientere om status for driften av klubben gjennom 2019. Her vil vi ta utgangspunkt i vår virksomhetsplan og de målene som vi i fellesskap har satt oss der.

Vi vil også be om innspill fra dere på de ulike delene av klubbens drift. Da tenker vi på banen og gjennomføring av spill på den, turneringer, driften av klubbhus og proshop, samt administrative forhold. Vi vil legge til rette for at man kan få gitt sine innspill både muntlig og skriftlig. Vi håper at fokus her kan være på forhold vi kan lære av, slik at vi kan bruke det i planleggingen av neste års drift.

Med mindre snøen ligger meterhøy ønsker vi velkommen i klubbhuset!

For styret i Elverum golfklubb,

Hans Petter Nyberg