Fornyer og utvider bilparken

De første nye golfbilene er alt på plass. Tre biler er kommet  og på sikt skal det bli fem, sier sportslig leder Sivert Sende Skotvold. De nye bilene som drives av bensin kommer fra Mørk Golfklubb. Noe av årsaken til nyanskaffelsene er et Elverum skal arrangere Norges Cup for folk med funksjonsnedsettelse og da var ikke de to bilene klubben hadde nok.

De to gamle bilene går på batteri, men det viser seg at lagringsplassen på vinterstid er for liten til at batteri- biler vil få en tilfredstillende overvintring. De "nye" bilene er enklere å vedlikeholde og det kan klubben selv gjøre, sier hovedtrener Frode Brun.

Spleis

Det er opprettet en Spleis på Facebook til innkjøpet. Er du ikke Facbook -bruker  vil proshoppen hjelpe  deg til å bidra.

Demodager

Det er ellers  travle dager framover med både Golfskole (uke 22) og demodager hvor følgende utstyrsprodusenter kommer på besøk: Cobra: fredag 31. mai  fra 15-19, Taylor Made:søndag 16.juni  12-16, og Titleist og Footjoy: mandag 17.juni 15-19.